کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316309 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعه ای جذاب؛ سامسونگ در حال ساخت دستیار هوشمند سه بعدی

به گزارش سافت گذر، شایعات اخیراً منتشر شده در اینترنت دال بر این هستند که سامسونگ دارد یک دستیار هوشمند سه بعدی به نام سام می سازد. یکی از کاربران در توییتر این دستیار دیجیتالی را زیبا توصیف کرده است. سام توسط شرکت Lightfarm طراحی شده که تا کنون تصاویر و رندرهایی را از او منتشر کرده است.

الکسا گوگل اسیستنت سام سیری دستیار هوشمند

اینکه سامسونگ می خواهد چیز دیگری را به جای بیکسبی بیاورد یا خیر مشخص نیست. آن گونه که یکی از خبرگزاری ها می گوید، شاید Lightfarm سام را برای یکی از شرکت های تبلیغاتی زیرمجموعه سامسونگ طراحی کرده است.

با این حال، کاربری در توییتر این طور نوشت:«« سامسونگ می خواهد یک دستیار هوشمند جدید به نام سام منتشر کند که بسیار زیباست»».

در این بین، Lightfarm با انتشار بیانیه ای گفت:«« در فرآیند انجام کار، تیم ما تمام تلاش خود را برای ساخت اشیاء واقع گرایانه به کار می گیرد به همین دلیل سام ظاهر بسیار جذابی دارد. این دستیار صوتی هوشمند نتیجه همکاری فوق العاده با آژانس Cheil بوده و ما از اینکه توانسته ایم نقشی در این پروژه داشته باشیم، بسیار خرسندیم»».

سامسونگ اولین دستیار دیجیتالی هوشمند خود تحت عنوان S Voice را در تاریخ 30 می 2012 منتشر کرد و نخستین دستگاهی که امکان استفاده از آن را به دست آورد، گلکسی اس 3 بود. نسخه نهایی این دستیار در تاریخ 18 آگوست 2017 معرفی گردید. پیش از آن هم از بیکسبی رونمایی به عمل آمده بود.

اگر سام واقعیت داشته باشد، احتمالاً با گوگل اسیستنت که فعلاً بهترین دستیار دیجیتالی است رقابت خواهد کرد. لازم به ذکر است که الکسا آمازون و سیری اپل نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49110 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/12 تعداد مشاهده: 2415
سافت گذر